אתה טוב: נהוראי אריאלי ושי וינר מזכירים לנו שיש בך עולם של טוב!

הגיע הזמן להבין, אתה לא צריך להיות ׳במרכז׳ כדי להרגיש טוב - אתה כבר טוב אין סופי

׳אתה טוב וגם בסדר, תפסיק להראות, תגלה בין הייתר, איך אתה בולט בלי לנסות, לא אתה לא מרכז – אתה העולם בטובו׳.
כמה פעמים אנחנו חושבים לעצמנו כמה אנו לא בסדר? שכולם אולי נשאר בנו? שאנחנו עוסקים יותר מדיי בלהיות מה שאנחנו לא, רק ליישר קו עם אחרים?

נהוראי אריאלי ושי וינר מזמינים אותנו לעצור, להיזכר, שמאחורי כל הלחץ החברתי והמסכות שאולי שמנו על עצמנו – אנחנו מלאים בטוב, אנחנו לא צריכים להשתדל להיות במרכז ולרצות, הטוב שבנו כבר בתוכנו וכל מה שצריך זה להביא אותם לעולם על הצד הטהור והאמיתי ביותר שלנו.

רבי נחמן מזכיר לנו בליקוטי מוהר״ן, בתורה רפב׳ כמה חשוב לא להפסיק לחפש אחרי הטוב ולהתחבר לעצמנו, גם כשהכל נראה חשוך:

״וכן צריך האדם למצא גם בעצמו, כי זה ידוע שצריך האדם לזהר מאד להיות בשמחה תמיד, ולהרחיק העצבות מאד מאד (כמבאר אצלנו כמה פעמים). ואפלו כשמתחיל להסתכל בעצמו ורואה שאין בו שום טוב, והוא מלא חטאים, ורוצה הבעל דבר להפילו על ידי זה בעצבות ומרה שחורה, חס ושלום, אף על פי כן אסור לו לפל מזה, רק צריך לחפש ולמצא בעצמו איזה מעט טוב…״

אתה טוב: פשוט תתחבר, תהיה.

קרדיט: ערוץ היוטיוב של נוהראי אריאלי ושי וינר

אתה טוב / נוהראי אריאלי ושי וינר

מישהו שמע אולי ראה במקרה
אבד לי דבר יקר ואיש לא מוצא
וזה נושם ולא חי בפנים מסתתר
ועם באמת זה אני שם, אז מי פה מדבר
ואם הזמן הורגלת ככה לחשוב
שאתה זה כזה וקצת מזה וקצת טוב
ואיך אתה פותר לעולם ת'חידות
שאתה זו חידה לא פתורה כדי לראות

שאתה טוב וגם בסדר
תפסיק להראות
תגלה בין הייתר
איך אתה בולט בלי לנסות
לא אתה לא מרכז אתה העולם בטובו

הטריגר זה לאבד שליטה אתה פוחד
אין איבוד שליטה חזק יותר מלפחד
בסוף זה רק אני מול עצמך הכי חשוב
וכשמתקרב הפחד תספר לו שוב ושוב

שאתה טוב וגם בסדר
תפסיק להראות
תגלה בין הייתר
איך אתה בולט בלי לנסות
לא אתה לא מרכז אתה העולם בטובו

וכשתתחיל לטייל בו אתה תופתע לגלות
אינספור נופים מדהימים
שלא ניתן לכבות לא ניתן לכבות

שאתה טוב וגם בסדר
תפסיק להראות תגלה בין הייתר
איך אתה בולט בלי לנסות
לא אתה לא מרכז אתה העולם בטובו

תגובות

אולי יעניין אותך גם